Luni – Vineri 8:00 la 16:00
TERMENI SI CONDITII
AMI MOBILA
AMI NÁBYTEK s.r.o.
Vydmuchov 707/20, Karviná-Fryštát, PSČ: 733 01
CZ05006848
adresa de returnare :
Expandeco - Ami Mobila,
Str. Michelangelo, Nr. 25
Oradea, Jud. Bihor
Cod postal 410431, RO
373 806 873
- Dispozitii Generale
- Magazinul online disponibil la adresa de internet https://amimobila.ro/ este administrat de AMI NÁBYTEK s.r.o., Vydmuchov 707/20, Karviná-Fryštát, PSČ: 733 01, CZ05006848, info@amimobila.ro . Adresa de returnare : Expandeco - Ami Mobila,
Str. Michelangelo, Nr. 25, Oradea, Jud. Bihor, Cod postal 410431, RO.
- Definitii :
- Produse si Servicii: orice bun si/sau prestatie care urmeaza a fi furnizate de AMI MOBILA Clientului ca urmare a incheierii Contractului.
- Client: orice persoana fizica in varsta de minimum 16 ani impliniti sau o persoana juridica, detinatoare a unui Cont in Site si care a efectuat cel putin o Comanda in baza prezentilor Termeni si conditii.
- Consumator – Persoana fizică care desfășoară o activitate juridică cu un întreprinzător care nu este direct legată de afacerea sau profesia ei.
- Comanda- un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de catre un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite AMI MOBILA intentia de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site.
- Contact- sectiune din Site accesibila pe baza de inregistrare cu adresa e-mail si parola.
- Contract: o Comanda confirmata de AMI MOBILA, prin care AMI MOBILA este de acord sa livreze Clientului anumite Produse si Servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora.
- Vanzator – AMI NÁBYTEK s.r.o., Vydmuchov 707/20, Karviná-Fryštát, PSČ: 733 01, CZ05006848, info@amimobila.ro .
- Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si conditii.
- Termeni si conditii se adresează atât Cliențiilor consumatori cât şi celor Nonconsumatori ce utilizează Magazinul Online, Serviciile Electronice sau incheie Contracte de Vânzare (cu excepția punctului X din prezentul Termeni care se adresează numai antreprenorilor).
- Termeni si conditii este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client.
- Pentru motive justificate, AMI MOBILA isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitati ale Contului si/sau prin refuzarea accesului la anumite modalitati de plata, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului sau Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia prejudiciaza sau ar putea prejudicia AMI MOBILA
- Utilizarea magazinului Online necesită îndeplinirea de către dispozitive finale și a sistemului teleinformatic utilizate de către Client, a anumitor cerințelor tehnice.
- Intregul Continut, comunicarea dintre AMI MOBILA si Client, Utilizator, precum si orice tranzactie, procedura, document etc. guvernate de prezentii Termeni si conditii sunt redactate in limba romana. Prin luarea la cunostinta si acceptarea acestor Termeni si conditii Clientul, Utilizatorul confirma ca intelege pe deplin aceasta limba.
- Prezentii Termenii si conditii pot fi oricand actualizati. Clientii si Utilizatorii vor fi informati despre actualizare la adresa de internet https://amimobila.ro/ .
- Politica de vanzare online
- Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Client este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
- Orice Produs si/sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achizitionare doar in limita stocului existent.
- Informatiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuantei.
- Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
- Contractul se considera incheiat intre AMI MOBILA si Client in momentul receptionarii de Client a Mesajului Tranzactional de confirmare a Comenzii. Documentul privind Comanda sta la baza Contractului incheiat cu Clientul. Acest document este salvat in format electronic.
- Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare si nici eventualul tarif suplimentar de procesare a platii la livrare. Taxa de livrare si eventualul tarif suplimentar de procesare a platii la livrare sunt afisate in cosul de cumparaturi de pe Site.
- AMI MOBILA poate modifica in orice moment, fara nicio notificare prealabila, pretul oricarui Produs sau Serviciu prezentat pe Site.
- In situatiile in care, urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau a unor erori umane, pretul afisat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 alin. 2 din Noul Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la pretul derizoriu si ca atare nu poate fi incheiat un Contract valid intre AMI MOBILA si Client, iar Produsele si/sau Serviciile afectate nu vor fi livrate si/sau furnizate. AMI MOBILA va informa cu promptitudine Clientul asupra pretului corect in eventualitatea aparitiei unor asemenea situatii.
- Comanda
- Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi. Comanda va fi finalizata prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate pe Site.
- Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate datele necesare procesului de cumparare online sunt corecte, complete si reale la data plasarii Comenzii.
- AMI MOBILA poate anula Comanda efectuata de Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati utilizat de AMI MOBILA, in cazul platii online;
- datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete si/sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date in Cont sau nu a contactat AMI MOBILA in vederea corectarii lor, situatie in care AMI MOBILA se afla in imposibilitatea de a expedia si/sau furniza Produsele si/sau Serviciile din Comanda.
- Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client.
- Plata
- Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in notificarea de preluare a Comenzii trimisa de AMI MOBILA
- Vânzător pune la dispoziția Clientului, în principiu, următoarele metode de plată din titlul Contractului de Vânzare:
- plățile electronice prin intermediul serviciilor autorizate PayU;
- plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate ;
- transferul regular ;
- Puteți achita comanda în numerar la curier, la uşa dumneavoastră, chiar în momentul livrării coletului.
- Decontarea a tranzacțiilor electronice și a celor efectuate cu cardurile de plată se efectuează în funcție de alegerea Clientului prin intermediul platformelor autorizate;
- În cazul în care Clientul alege să plătească ramburs la primirea coletului acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului. Refuzarea primirii coletului chiar și în termenul stabilit suplimentar duce la rezilierea Contractului de Vânzare. Clientul, poate anula Comanda până la primirea mesajului despre trimiterea acesteia, fără a suporta consecințe,de asemenea acestă acțiune nu încalcă drepurile lui de retragere din contract.
- Livrarea
- Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României. Livrarea produsului către Client se plăteşte de către acesta, cu excepţia cazului când Contractul de Vânzare prevede altfel. Costurile livrării produsului (pentru transport, livrare şi servicii poştale) sunt indicate în paginile Magazinului Online și în momentul plasării Comenzii, inclusiv în momentul în care Clientul este de acord să accepte Contractul de Vânzare.
- Metodele disponibile de livrare pot depinde de metoda de plată aleasă de către Client.
- Modalitatea de livrare a comenzilor AMI MOBILA pentru produse fizice este prin curier (toate comenzile sunt livrate in toata tara pana in fata casei (locul unde poate ajunge duba)). Livrarea se face pana in fata imobilului/adresei, respectiv doar pana in locul unde poate ajunge masina de transport. Livrarea nu include si transportul in casa/imobil.
- Durata totală de așteptare privind livrarea Produsul către Client (data livrării) se compune din timpul de pregătire a Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către transportator.
- Termenul de livrare al produsului către Client este de aproximativ 7 zile lucrătoare, cu excepţia cazului când la plasarea comenzii sau în descrierea Produsului s-a specificat un termen mai scurt.
- Daca produsele nu au fost livrate in termen de 14 zile lucratoare Clientul poate solicita livrarea intr-un termen suplimentar. Daca nici in termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, Clientul poate solicita rezilierea sau rezolutiunea contractului.
- Produsele se livreaza pentru auto-asamblare de către client si cu instructiuni de montare.
- AMI MOBILA va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare aferente acestora.
- Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli si/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor si a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrarii sau prin intocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii si platii coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport.
- Cu exceptia cazurilor cand AMI MOBILA si Clientul s-au inteles altfel, proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de Client, in locatia indicata in Comanda.
- Returul produselor (Dreptul de renuntare la contract )
- Consumatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Consumatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Consumatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
- Declarația de retragere din Contractul de Vânzare poate fi depus de ex.:
- Consumatorul poate utiliza modelul formularului de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.
- În cazul rezilierii unui contract încheiat la distanță, contractul se consideră a fi neîncheiat.
- Vânzător are obligaţia de a comunica Clientului confirmarea de primire a retragerii iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea Clientului, va restitui Clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului, (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de Client, altul decât modul cel mai ieftin, obişnuit de livrare disponibil în Magazinul Online).
- Vânzător va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Dacă Vânzător nu a propus că el singur va prelua marfa de la Client, atunci Vânzător va amâna returnarea plăţilor făcute de Client până în momentul recepţionării Produselor sau primirea unei dovezi a Clientului că a expediat marfa.
- Clientul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunţat la contract, să restituie Produsul Vânzătorului sau să-l pună la dispoziţia persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia, cu excepţia cazului în care Vânzătorul a propus să preia personal Produsul. Pentru respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului înainte de expirarea acestuia. Clientul poate restitui Produsul pe adresa:
adresa de returnare :
Expandeco - Ami Mobila,
Str. Michelangelo, Nr. 25
Oradea, Jud. Bihor
Cod postal 410431, RO
- Rugăm atașarea în limita posibilității a dovezii de cumpărare a produsului.
- Client este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării lui într-un mod care depăşeşte necesitatea de a stabili caracterul, caracteristicile și funcționarea Produsului. În cazul în care Consumatorul își exercită dreptul legal de retragere, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului rezultat din utilizarea acestuia într-un mod care depășește necesitatea pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului. Răspunderea consumatorului poate include, în special, imposibilitatea repunerii produsul la vânzare, costurile reîncadrării etichetelor și elementelor de securitate pe produs, precum și costurile restabilirii produsului într-o condiție care să permită reintroducerea sa la vânzare în magazinul online, inclusiv costurile testării produsului de către un specialist și costurile pentru înlăturarea defectelor constatate ca urmare a unei astfel de examinări (în măsura în care aceste defecte rezultă din utilizarea Produsului de către Consumator într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a-și stabili natura, caracteristicile și funcționarea).
- Consumatorul suportă costurile directe de returnare ale Produsului. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu îi revine consumator în legătură cu contractele: (1) pentru prestarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de furnizarea că, după executarea serviciului de către Vânzător va pierde dreptul de retragere din contract; (2) în care obiectul serviciului este un produs prefabricat, realizat conform specificațiilor Consumatorului sau care servește pentru a satisface nevoile sale individuale; (3) în care obiectul serviciului este un Produs livrat într-un pachet sigilat, care după deschiderea coletului nu poate fi returnat din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul original a fost deschis după livrare; (4) în care obiectul serviciului sunt Produse care după livrare, datorită naturii lor, sunt legate inseparabil de alte lucruri.
- Garantii
- Toate produsele comercializate de către site-ul https://amimobila.ro/ beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
- Cumpărătorul își poate exercita dreptul care decurge din livrarea de bunuri de consum defectuoase în termenul limită de 24 de luni de la livrarea Bunurilor. În cazul în care Bunurile, ambalajele acestora sau manualul inclus stipulează o durata medie de utilizare a Bunurilor, termenul va fi redus la această durată.
- Vânzătorul garantează Cumpărătorului că, la livrare, Bunurile nu au defecte. Vânzătorul, în special, garantează că, la livrare, Bunurile:
- au proprietățile asupra căror părțile au convenit, și, în cazul în care nu există un astfel de consens, proprietățile pe care Vânzătorul sau producătorul le-a declarat sau pe care Cumpărătorul le așteaptă cu privire la tipul de bunuri respectiv și la promovarea de către Vânzător sau producător aferentă bunurilor respective ;
- sunt potrivite scopurilor comunicate de Vânzător sau scopurilor pentru care tipul respectiv de bunuri este, de obicei, utilizat,
- corespund din punct de vedere al calității sau designului modelului sau mostrei aferente, dacă mostra sau modelul au fost stat la baza deciziei asupra calității bunurilor,
- sunt în cantitatea, au măsura și greutatea corespunzătoare și respectă reglementările aplicabile.
- Cu toate acestea, această garanție nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a produsului de către dumneavoastră.
- Saltelele sunt rulate și uneori au nevoie de 7 zile pentru a ajunge la dimensiunea inițială.
- Reclamatii
- Pentru reclamatii, privind Produsele si/sau Serviciile AMI MOBILA, Clientii, Utilizatorii pot sa contacteze Serviciul Asistenta Clienti la adresa de e-mail :
- Ca o procedura de rezolvare interna a oricaror probleme privind Comanda si care nu par sa fie rezolvate altfel, Clientii au la dispozitie formularul din pagina de Contact de pe Site. AMI MOBILA va raspunde unei astfel de reclamatii in cel mult 72 ore. Insa in functie de complexitate, termenul ei de rezolvare se poate intinde pana la 30 (treizeci) de zile.
- Dupa epuizarea cailor de conciliere interna si fara sa-si prejudicieze in vreun fel dreptul de acces la instantele judecatoresti, Clientul (in acceptiunea de persoana fizica a termenului) aflat intr-un litigiu cu AMI MOBILA poate apela pentru solutionare la o procedura extrajudiciara. Acestea sunt de regula mai rapide si mai ieftine decat procedurile judiciare. Mai multe detalii sunt disponibile la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
- Forta Majora
- Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
- Daca in termen de 10 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
- Dispozitii pentru clientii nonconsumatori
- Prezentul punct X din Termini se referă numai la Clienții și Beneficiarii care nu au calitatea de Consumator (persoană fizică).
- Vânzătorul are dreptul de a rezilia Contractul de Vânzare încheiat cu un Client nonconsumator în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii. Renunţarea la Contractul de Vânzare în acest caz se poate face fără prezentarea cauzelor şi nu oferă motive Clientului să aibă pretenţii faţă de Vânzător.
- În cazul Clienţilor nonconsumatori, Vânzătorul are dreptul de a limita metodele disponibile de plată, inclusiv poate solicita plata în avans, integrală sau a unei părţi, indiferent de metoda de plată aleasă de Client sau a prevederilor din Contractul de Vânzare.
- În momentul predării de către Vânzător a Produsului către transportator (curier), Clientul nonconsumator preia beneficiile şi sarcinile asociate cu Produsul precum şi riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a Produsului. Vânzătorul în acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea Produsului survenite de la preluarea pentru transport până la predarea lui către Client sau pentru întârzierile datorate transportului.
- Nici Vânzătorul sau angajații acestuia, reprezentanții autorizați și agenții nu sunt răspunzători față de Client, subcontractori acestuia, angajați, reprezentanți autorizați și / sau agenți pentru orice fel dedaune, inclusiv pierderi de profit, cu excepția cazului în care prejudiciul a fost provocat intenționat de către acesta.
- În fiecare caz privind stabilire răspunderi Vânzătorului, a angajaților săi, a reprezentanților autorizați și / sau a plenipotențiarilor, răspunderea față de consumator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât în cadrul revendicării unice, cât și în cazul oricăror cereri totale. - până la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare din ultimul Contract de Vânzare, dar nu mai mult de o mie o sută lei.
- Toate litigiile apărute între Furnizor / Vânzător şi Beneficiar / Client nonconsumator vor fi supuse unei instanţe judecătoreşti competente.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
- Dispozitii finale
- Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a AMI MOBILA, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.
- Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
- Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
- Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Anexa nr. 1 – Exemplu Modelul fomularului de reziliere a contractului încheiat la distanță
(acest formular trebuie completat și trimis doar în cazul dorinței de reziliere a contractului)
01.01.2022
MODELUL FORMULARULUI DE REZILIERE A CONTRACTULUI
(acest formular trebuie completat și trimis doar în cazul dorinței de reziliere a contractului)
Destinatar:
..................................
...................................
.....................................
Eu / Noi (*) prin prezenta renunț(ăm) (*) la contractul de vânzare pentru următoarele produse/servicii (*):
Data încheieri contractului(*)/ridicarea produsului(*)
Prenume și nume / Denumirea consumatorului (*)
Adresa consumatorului
Semnătura consumatorului (doar dacă formularul se trimite pe suport hârtie)
Data
(*) Tăiați dacă nu este cazul